Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/content/73/13971573/html/bb/common.php on line 88
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 821: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:88)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 821: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:88)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 821: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:88)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4209: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:88)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4211: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:88)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4212: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:88)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4213: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:88)
hiphop-elements.com • View topic - WhatzisName .v. Sun of Brooklyn (VOTING CLOSED)

hiphop-elements.com

It is currently 10/13/19 05:47:29 PM

All times are UTC - 8 hours [ DST ]




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 21 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: WhatzisName .v. Sun of Brooklyn (VOTING CLOSED)
PostPosted: 10/26/07 10:45:29 AM 
Offline
User avatar

Joined: 09/17/07 03:38:31 PM
Posts: 265
Location: Chicago, IL
O.K boyboy, it's da same ol' shit: house rules, 1st to 5 or 4-0 KO, no bitin or feedin, blind post, no bar limit..g'luck ~2'z!~

_________________
W-15/L-2
...I'm more Monstrous everyday


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: WhatzisName .v. Sun of Brooklyn
PostPosted: 10/26/07 02:29:55 PM 
Offline
User avatar

Joined: 09/17/07 03:38:31 PM
Posts: 265
Location: Chicago, IL
viewtopic.php?f=7&t=99383
viewtopic.php?f=7&t=99286

I prolly won't be online none dis weekend so here's a verse nigga:

It’s yo turn..I’ve been turnin fags 2 ash since I arrive’d and some learnt
Geta urn, cuz da rest of yall gon be look’n 4 SPF 500 afta I leave Sun burnt
da best flow..outta my mind wit da rhymes, every line’s a deathblow...
I’ll leave ya tight-girl a stretch’d hoe...size of my dick’s dumber than Kelso
Speak’n of which..took u up in a plane, just as I was 2 blast & shoot cha...
..ask’d whether u wanna see the gun-butt or fly like Ashton Kutcher..LoL

(muthafuck da cute shit...it’s down 2 bidness)

ur bars killa, but when facin mine there’s no comeback cuz I’ll take ya spine
so spit cha hardest lines, waste ya rhymes...while I “get-off” like vacation time
battle tested..unbreakable with the flow, unshakable with the message
style’s infectious & for da beef I'll cut up his calf muscles like calisthenics
ya sister’s a slut..skinny with a chest lika desk top, still stressin me 2 fuck...
might just give her da nut but that's a flat out lie like her...restin on her gut
With every line I throw, we all know I'm doper, no need 2 remind ya hoe...
fuck u even rhymin for? u useta work wit skill, but I quit dat job along time ago!!
with all dat riff’n bitch: 45’s, AR-15 & a M16..u should’ve did cha arithmetic...
I’m #1ing(pissin) ur sonnin, u #2(shit) is how u do, I can read ya mathematics
.......u’re pathetic..voters’ll witness battery n see AA* like collegiate athletics!!
so why put da gun 2 him, when it’s more fun 2 climb allover ur bars lika Jungle Gym
‘I’ da best come, so learn 2 be humble dude & learn better who u flex with Sun...

(mad bcuz I told u da truth about cha Weak-Ass self!?!)

it’s just text’n dun..last I saw a bitch move like that was when u sat next 2 one..LmAO
www. Not’s calm’n da man..so “pussy if I get a grip” & stop bomb’n u fam.....
u’d prolly pull outcha dick, pucker ya lips & literally eat out da palm of my hand!!!

..da fuck u gotta say 2 that witcha hoe-ass..dis was da 1st & last verse I'll ever drop 4 u ~2'z!~

_________________
W-15/L-2
...I'm more Monstrous everyday


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: WhatzisName .v. Sun of Brooklyn
PostPosted: 10/28/07 01:55:10 AM 
Offline
User avatar

Joined: 09/17/07 03:38:31 PM
Posts: 265
Location: Chicago, IL
btw AA = aggrevated assault, for those who don't know pig termanology.

...but the double meaning behind the line u'll haveta figure out 4 ya'selves dummies..LoL

_________________
W-15/L-2
...I'm more Monstrous everyday


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: WhatzisName .v. Sun of Brooklyn
PostPosted: 11/06/07 01:48:21 PM 
Offline
User avatar

Joined: 09/17/07 03:38:31 PM
Posts: 265
Location: Chicago, IL
so where in the fuck r u at Cakeboy!?

_________________
W-15/L-2
...I'm more Monstrous everyday


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: WhatzisName .v. Sun of Brooklyn
PostPosted: 11/06/07 08:45:12 PM 
Offline
User avatar

Joined: 01/10/03 12:20:57 AM
Posts: 5796
Location: I'm mobile now.
HAHAHAHAHAHA! Funny shit. It's not often that I see a thread w/ this cat's name in it, that he actually posts in. Good luck w/ that.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: WhatzisName .v. Sun of Brooklyn
PostPosted: 11/08/07 10:54:32 PM 
Offline
User avatar

Joined: 11/16/04 05:17:44 PM
Posts: 2413
Location: Between yo mama and yo sista...
I rule the sky therefore my empire stands higher fam...
The Dragon wiser than the Tiger clan...
reciting fire from my diaphragm...
you were better off just dying in the frying pan...
Instead of getting hype and trying to size up the incisors of leviathan...
Frontin' like he's Iron man with those baloney bars...
when he's just a tin woodsman with a phony heart!!!
You'll never be Tony Starks!!!
You were cut short from the start like Napoleon bonaparte...
and this fool is trying to shoot at who???
He’ll get blown apart!!!
Cuz ya wrists don't lock right…
While you was playing hoola hoop
my pops showed me how to throw shots and get my gwap tight...
back when your moms was giving out top
and doing the wop on cock if the rock's nice...
she been around the block non-stop... Christ...
B4 eight o'clock she copped twice
then spent all the money you got from packin bags at Shop Rite
plus she was having a hot night…
and you should've seen the lines
they were a little more pitiful
than every bit of your rhymes...
You're just a loser in truth...
The only time you gettin signed
is standing next to a mime
Or saluting a mute...
I can't believe this kid thinks he can sink me...
when I be coming harder than Lex Steele fuckin Pinky...
No wonder your bitch passed you up just to drink me...
I'm at the brink chief and I have yet to Kill an equal...
So why did they bring me the indian from the village people?!?!?
I'm on my warpath and you're on your BORAT...
I'll twist your gourd back then snap your thorax...
collapsing your back, to pack your yap,up your ass...
(^^^felt like repetition especially for the monotony effect…)
Now you can talk your shit and keep it all on the inside...
contorted so you can breathe it out snort it and then die...
This kid is the size of Norbit trying to get his chin wide…
This fight is definitely outta proportion like he’s 4’ 10” and I’m 10’ 5”!!!
I think that make’s me over him twice!!!
And please save it…
Fuck all that extra talk with your lyin ass...
This time David won’t use the Lord to survive and slay Goliath’s wrath!!!!
Cuz my ruthless sword will teach you to stay out a NEW YORK GIANTS path!!!

_________________
"No other rappers are on my level, none of them. Here, let me put it this way...In the sky, there are a million stars, but when the sun appears, you see none of them. I am the sun."

- KRS-One


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: WhatzisName .v. Sun of Brooklyn
PostPosted: 11/08/07 10:55:39 PM 
Offline
User avatar

Joined: 11/16/04 05:17:44 PM
Posts: 2413
Location: Between yo mama and yo sista...
Ayo sorry I took so long been busy shooting videos and trying my hand at clothing...
Enjoy...

_________________
"No other rappers are on my level, none of them. Here, let me put it this way...In the sky, there are a million stars, but when the sun appears, you see none of them. I am the sun."

- KRS-One


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: WhatzisName .v. Sun of Brooklyn
PostPosted: 11/08/07 11:03:34 PM 
Offline
User avatar

Joined: 11/16/04 05:17:44 PM
Posts: 2413
Location: Between yo mama and yo sista...
viewtopic.php?f=7&t=99499&p=1090876#p1090876
posting.php?mode=reply&f=7&t=99405

_________________
"No other rappers are on my level, none of them. Here, let me put it this way...In the sky, there are a million stars, but when the sun appears, you see none of them. I am the sun."

- KRS-One


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: WhatzisName .v. Sun of Brooklyn
PostPosted: 11/08/07 11:04:43 PM 
Offline
User avatar

Joined: 11/16/04 05:17:44 PM
Posts: 2413
Location: Between yo mama and yo sista...
viewtopic.php?f=7&t=99405&p=1090879#p1090879

_________________
"No other rappers are on my level, none of them. Here, let me put it this way...In the sky, there are a million stars, but when the sun appears, you see none of them. I am the sun."

- KRS-One


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: WhatzisName .v. Sun of Brooklyn
PostPosted: 11/09/07 03:31:43 PM 
Offline
User avatar

Joined: 09/17/07 03:38:31 PM
Posts: 265
Location: Chicago, IL
yeah, yeah, it's whateva...VOTE-UP!!

_________________
W-15/L-2
...I'm more Monstrous everyday


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: WhatzisName .v. Sun of Brooklyn
PostPosted: 11/10/07 08:25:34 AM 
Offline
User avatar

Joined: 11/16/04 05:17:44 PM
Posts: 2413
Location: Between yo mama and yo sista...
Can we get some fuckin votes people?!?!?
I mean I already know the outcome
but this chump needs solid proof
to learn once and for all he can't beat me...EVER

_________________
"No other rappers are on my level, none of them. Here, let me put it this way...In the sky, there are a million stars, but when the sun appears, you see none of them. I am the sun."

- KRS-One


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: WhatzisName .v. Sun of Brooklyn
PostPosted: 11/10/07 06:44:38 PM 
Offline

Joined: 12/08/04 02:04:28 PM
Posts: 190
Location: Co. Springs Co.
Both were pretty good verses. What had some pretty good punches, and I believe Brooklyn probably could've threw a little more in there.
However, Brook edged out for me with his flow and metaphors.
Vote= Brookyln

_________________
"I do not know the art of being clear to to those who do not want to be attentive"- Rousseau


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: WhatzisName .v. Sun of Brooklyn
PostPosted: 11/11/07 01:43:38 PM 
Offline
User avatar

Joined: 09/17/07 03:38:31 PM
Posts: 265
Location: Chicago, IL
^ ^ ^ ^ ^that shits kinda suspect, but it's whateva..MORE votes!!

_________________
W-15/L-2
...I'm more Monstrous everyday


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: WhatzisName .v. Sun of Brooklyn
PostPosted: 11/11/07 05:19:40 PM 
hmmmm......son of a biyatch got it even though that shit was too fuckin long. i just scanned that shit and every time i focused on his shit, he had a good punch. whatz his name you need to focus just a lil bit harder, but its hard goin first, u get a A for effort. if yall rematch i think youll do better and let that nigga go first, but yeah this deserves a rematch cuz it wasnt no blow out.


Top
  
 
 Post subject: Re: WhatzisName .v. Sun of Brooklyn
PostPosted: 11/11/07 05:53:22 PM 
Offline

Joined: 12/08/04 02:04:28 PM
Posts: 190
Location: Co. Springs Co.
How is my vote suspect? Cuz I didn't vote in your favor?

_________________
"I do not know the art of being clear to to those who do not want to be attentive"- Rousseau


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: WhatzisName .v. Sun of Brooklyn
PostPosted: 11/11/07 08:21:46 PM 
Offline
User avatar

Joined: 06/09/01 05:00:00 PM
Posts: 633
Location: Nor*Cal
vote SOB

better flow, harder verse and came correct with more focus on the battle...

what, your verse just didnt have the effect to sway my vote...it was a decent battle, but SOB got you on this one

100

_________________
"Shuddup bitch, hit this joint, its time to get high."
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: WhatzisName .v. Sun of Brooklyn
PostPosted: 11/11/07 11:22:58 PM 
Offline
User avatar

Joined: 09/17/07 03:38:31 PM
Posts: 265
Location: Chicago, IL
Anon-u-mous wrote:
How is my vote suspect? Cuz I didn't vote in your favor?


naw, sus cuz I've never seen on here b4 & outta nowhere u drop'd a vote in this battle, but I still count it so who cares. Oh and 3-0 SOB's KO..fuck a rematch, I have even less energy for that then this one.

btw, nigga-dude I hope this stroked ya ego well?..LoL

_________________
W-15/L-2
...I'm more Monstrous everyday


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: WhatzisName .v. Sun of Brooklyn
PostPosted: 11/12/07 02:40:37 PM 
Offline
User avatar

Joined: 11/16/04 05:17:44 PM
Posts: 2413
Location: Between yo mama and yo sista...
Not really we both didn't really "try"...
and besides it's just to keep sharp...

_________________
"No other rappers are on my level, none of them. Here, let me put it this way...In the sky, there are a million stars, but when the sun appears, you see none of them. I am the sun."

- KRS-One


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: WhatzisName .v. Sun of Brooklyn
PostPosted: 11/12/07 03:13:47 PM 
Offline
User avatar

Joined: 04/21/05 11:50:59 AM
Posts: 712
Location: Virginia
The Tony Starks and Iron Man lines were too vicious to come up short.

Vote: SOB

_________________
-Brother Ali
"What the hell you look like on a message board
Discussing whether or not the brother is hard core"

http://www.myspace.com/joeytrust


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: WhatzisName .v. Sun of Brooklyn
PostPosted: 11/14/07 10:30:08 AM 
Offline
User avatar

Joined: 09/06/07 10:06:11 AM
Posts: 298
Location: Oak Park, MI
vote SOB

more intelligent, better flowing, harder hittin verse

_________________
"My rhythm's ill mannered I got that 1-2 pattern
splittin lips, shifting hits, finish this in rings of saturn.. "


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 21 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC - 8 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group